KYLLÄ, OLEN VALMIS SUUNNITTELEMAAN TARINANI MESTARIEN OPEIN.

Tiedän, että harvat hyvät kirjoittajat aloittavat kirjoittamisen saati pääsevät maaliin asti. Syy on yleensä se, ettei kirjoittaja hallitse tarinan suunnittelua. Ikiaikaisia pelisääntöjä, elementtejä ja rakennemalleja. Ne osaamalla pystyn suunnittelemaan ja kirjoittamaan paremman ja kiinnostavamman  romaanin, käsikirjoituksen tai muun tarinan.

STOORIN  AVULLA

Kirkastan ja vahvistan
ideaani

Hyvä tarina vaatii kirkkaan ja kiinnostavan idean, jossa on yleensä mukana kiinnnostava ristiriita. Valmennuksessa opit kiteyttämään ideasi parilla lauseella itsesi lisäksi niin naapurin rouvalle kuin tulevalle kustantajallesi tai tuottajallesi.

Valitsen oikein kertojan ja näkökulman

Kuka tarinaasi kertoo ja miten? Minä-muodossa vai jotenkin muuten? Kertojan ja näkökulman valinta vaikuttavat tarinasi luonteeseen ja kiinnostavuuteen. Opit valmennuksen avulla valitsemaan omaan tarinaasi sopivimmat ratkaisut.

Opin rakentamaan vahvempia henkilöhahmoja

Tarinoista muistetaan erityisesti henkilöhahmot. Heidän on oltava samaistuttavia, uskottavia ja moniulotteisia ja sinun on tunnettava heidät läpikotaisin. Valmennuksessa opit tähän tavat ja tekniikat.

Rakennan vetävämmän juonen

Hyvässä tarinassa on hyvä rakenne ja juoni, jossa päähenkilö pyrkii johonkin, mutta joku vastustaa ja kovaa. Valmennuksessa opit hyödyntämään sekä ikiaikaisia että uudempia rakennemalleja tarinasi juonen suunnittelussa.

Luon tarinaani kiinnostavamman maailman

Tarinan maailma ja asetelma vahvistavat parhaimmillaan tarinan keskeistä ristiriitaa. Valmennuksessa opit luomaan tarinallesi sitä tukevan maailman, sijoittui tarinasi sitten nykymaailmaan, historiaan tai fantasiamaailmaan.

Suunnittelen tarinani julkaisukelpoiseksi

Keskeneräiset tarinat eivät ilahduta ketään, mutta julkaistut tarinat voivat tuoda iloa, inspiraatiota ja lohtua miljoonille ihmisille. Valmennus auttaa sinua suunnittelemaan tarinasi niin, että sinun on helpompi kirjoittaa ja saada se julkaistua.

Kirjoittajakoulu antoi minulle niin paljon tietoa, että käsitykseni kirjoittamisesta muuttui ja kirkastui hurjasti. Opin järjestämään kertomukseni osasia järkevästi ja rakentamaan henkilöhahmot uskottavaksi. Sain myös paljon rohkaisua.
Kirjoittajakoulu kokemuksia, Stoori
Marianna
Stoori-tarinavalmennus 2023-2024

MITEN?

Opi ja suunnittele  omaan tahtiisi

Stoori-valmennus on rakennettu niin, että voit suunnitella tarinasi kuntoon jopa 60 päivässä. Verkossa olevat valmennusmateriaalit ovat käytössäsi 12 kuukauden ajan.

Tarinan kirjoittamisen apuna työkirja

Valmennukseen sisältyy digitaalinen Stoori-työkirja, jonka avulla tarinan kirjoittaminen helpottuu ja tehostuu. Jatkossa voit käyttää työkirjaa kaikkien tarinoidesi suunnittelussa.

Saat halutessasi tukea ja palautetta

Voit valita haluatko opiskella pääosin omatoimisesti vai tahdotko saada valmentajalta valmennuksen ajan henkilökohtasta tukea ja palautetta tarinasi parantamiseksi.

Apua Kirjoittajan Työkalupakista

Stoori-valmennukseen sisältyy pääsy verkossa olevaaan Kirjoittajan Työkalupakkiin, jossa on minioppaita ja työpohjia tarinan kirjoittajille. Lisäksi voit oppia fiktion ohessa vaikkapa artikkelien ja myyntitekstien kirjoittamista.

Todella mukavaa saada ideoistaan ja suunnitelmistaan rakentavaa palautetta näin aloittelevana tarinankirjoittajana.
Teija, Stoori-tarinavalmennus
Teija
Stoori-tarinavalmennus 2023

TARJOUKSEN
 EHDOT

Ymmärrän, että olen saanut pääsyn suljetulle joukolle annettuun tarjoukseen, joka vanhenee 8.5.24 klo 23.59. Tämän jälkeen valmennukset ovat saatavilla normaalihintaan. Valitsen kumman Stoori-valmennuksen haluan ja alennettu -40 % hinta lasketaan automaattisesti kassalla.

Pääsen mukaan maksamalla osallistumismaksun joko

1) tällä sivulla pankki- tai luottokortilla

2) pyytämällä Kirjoittajakoulusta sähköpostitse pdf-laskun ja maksamalla sen. Jos haluat maksaa valmennuksesi osamaksulla, laita meille viestiä.

STOORI MINI
 VAI STOORI PRO

100 % TAKUU

Stoori-tarinavalmennuksella on tyytyväisyystakuu. Jos aloitat suunnitellusti valmennuksen läpikäymisen, mutta huomaat 14 vuorokauden sisällä valmennuksen alkamisesta, ettei se vastaa sitä mitä odotit, voit peruuttaa osallistumisesi. Saat tällöin rahasi sataprosenttisesti takaisin.

Tyytyväisyystakuu

ILMOITTAUDU
TÄSTÄ

TARINASI ON
 TÄRKEÄ

Katja Änkilä, Kirjoittajakoulun perustaja ja päävalmentaja

Tarinat eivät ole vain viihdettä. Niiden avulla voit  koskettaa sieluja ja sydämiä. Niillä voi tuoda lohtua, rohkeutta, ymmärtämystä ja iloa kanssaihmisille. Niiden avulla voit tehdä näkymättömästä näkyvää ja nostaa tärkeitä asioita esiin.

Haluan, että saat viimein suunniteltua ja kirjoitettua sen romaanisi, lastenkirjasi, käsikirjoituksesi tai muun tarinasi, jonka olet aina halunnut kirjoittaa. Tarinasi on kertomisen arvoinen.

Katja Änkilä

Kirjoittajakoulun perustaja ja päävalmentaja KTM, Mdes

20 vuoden päästä harmittelet enemmän niitä asioita, jotka jätit tekemättä kuin niitä mitä teit.