Kirjoittajakoulu.fi

MUUTA
 MAAILMASI
KIRJOITTAMALLA

Kaipaisitko nostetta uraasi ja elämääsi? Haluaisitko oppia ajattelemaan selkeämmin ja ilmaisemaan itseäsi tehokkaammin? Toivoisitko voivasi vaikuttaa enemmän tärkeisiin asioihin etkä vain seurata sivusta, kuinka asiat vaikuttavat sinuun?

Kirjoittaminen kehittää ajattelua ja kaikkea kommunikaatiota. Se on paitsi loistava itseilmaisun, tarinan kerronnan ja vaikuttamisen väline, myös tehokas supervoima monenlaisten muutosten läpivientiin ja tavoitteiden toteuttamiseen.

Päivät kuluvat kuitenkin nopeasti. Yöt vaihtuvat aamuiksi. Kesät talviksi. Hyvät aikeet jäävät helposti aikeiksi, suunnitelmat suunnitelmiksi.

Siksi teimme Supervoima-valmennuksen. Se auttaa sinua tulemaan taitavaksi ja monipuoliseksi viestijäksi, joka pystyy  ilmaisemaan selkeästii ajatuksiaan, jakamaan tietoaan, vaikuttamaan sekä toteuttamaan ideoitaan ja tavoitteitaan.

SUPERVOIMA-VALMENNUS

KENELLE?

Sinulle, joka haluat edistää kirjoittamalla haaveitasi, missiotasi ja niistä johdettuja tavoitteitasi. Tavoitteet voivat liittyä kirjoitusprojekteihin, liiketoimintasi tai urasi edistämiseen tai maailman muuttamiseen pala kerrallaan.

MIKSI?

Vaikka haluaisimme muutosta elämäämme, suurimpana jarrumiehenä olemme usein me itse. Kirjoittaminen on loistava työkalu, jonka avulla voimme vaikuttaa itseemme, muihin ihmisiin ja asioihin.

MITÄ?

Interaktiivinen verkkovalmennus, joka valmentaa sekä sinua henkilönä että kirjoittamistasi. Sen avulla kehität mielenlaatuasi ja rutiinejasi, opit hyödyntämään intuitiotasi ja toteuttamaan haaveitasi ja tavoitteitasi kirjoittamalla.

YOU MUST BE THE CHANGE
YOU WISH TO SEE
 IN THE WORLD.

KIRJOITTAMALLA
 SUPERVOIMAT

Kaipaatko positiivista muutosta ja tiedät, että tarvitset siihen uudenlaista asennetta ja oppia sekä uusia taitoja ja työkaluja.

Jos vastauksesi on kyllä, uudistunut Supervoima-kirjoittajavalmennus on tehty juuri sinua varten.

1. Se auttaa sinua löytämään intuitiosi ja kehittämään mielenlaatuasi, ajatteluasi ja tapojasi sellaisiksi, että haluamasi muutos on mahdollinen.

2. Se opettaa sinulle vaikuttavan kirjoittamisen opit, lajit ja tyylit retoriikasta faktaan ja fiktiosta myyntiteksteihin. Näin saat haluamasi viestit perille lajityypistä ja kanavasta riippumatta.

3. Se opastaa sinua konkreettisesti julkaisemaan tekstejäsi ja edistämään suuria ja pieniä tavoitteitasi kirjoittamisen avulla.

Voit tutustua valmennuksen agendaan ja usein kysyttyihin kysymyksiin täällä.

Katja Änkilä, KTM, MA

Kirjoittajakoulun perustaja ja päävalmentaja, ex-markkinointi- ja viestintäjohtaja, palkittu copywriter, freetoimittaja ja aikuiskouluttaja.

"Supervoiman tehtävät saivat minut miettimään asioita uudella tavalla. Esimerkiksi kohderyhmäkartta on kuin vuori matkallani. Minun on varmistettava, että valloitan oikeaa vuorta"
Juhani
Supervoima-kirjoittajavalmennus

PERIAATTEET

Opiskele missä
ja milloin vain

Supervoima-verkkovalmennuksen materiaalit ja suunnittelupohjat ovat käytössäsi 500 päivää. Näin valmennus taipuu aikatauluihisi, olet kuinka kiireinen tahansa. Valmennus jakautuu kolmeen osaan, joissa on yhteensä 11 opintojaksoa ja kymmeniä oppitunteja. Avaamme käyttöösi uuden opintojakson aina 1-2 viikon välein.

Valmennamme sekä sinua että kirjoittamistasi

Kehityksen suurin este löytyy usein peilistä, joten valmennuksen ensimmäinen osa-alue keskittyy sinuun. Toisessa osassa valmennamme sinut oman elämäsi vaikuttajaksi, joka hallitsee vaikuttavan kirjoittamisen eri lajityyppejä ja tyylikeinoja. Kolmannessa osassa vaikutat kirjoittamalla käytännössä.

Saat tukea silloin
kun tarvitset

Kun yksi haluaa opiskella ja pohdiskella itsekseen, toinen kaipaa palautetta ja tukea. Siksi pyrimme huomioimaan opiskelijoiden erilaiset opiskelutavat. Supervoimaan kuuluu sähköpostituki. Saat myös henkilökohtaista palautetta valmennuksen tärkeimmistä tehtävistä.

BEST WAY TO PREDICT
THE FUTURE IS
TO CREATE IT.

ILMOITTAUDU NYT,
SAAT MAHTAVAT
LISÄEDUT

Kirjoittaja, tee kirjoittamisesta Supervoima. Kirjoita tarina, artikkeli, lastenkirja tai tietoteos. Kirjoittajakoulu auttaa.

1.  BLOGIKIRJOITUS TUNNISSA -TEHOKURSSI, ARVO 99€

Blogikirjoitus tunnissa -tehokurssin käytyäsi osaat kirjoittaa inspiroivia ja vaikuttavia artikkeleita nettiin mutkattomasti ja nopeasti ilman päänsärkyä. Kun hankit Supervoima-valmennuksen, saat tämän omatoimisesti opiskeltavan verkkokurssin kaupan päälle.

2. KIRJOITTAJAN TYÖKALUPAKKI,
ARVO 305 €

Kirjoittajan Työkalupakki sisältää ladattavia kirjoitusoppaita, rakennemalleja ja työkaluja kirjoittajille. Myös työkalupakki (ovh 19€/kk) on käytössäsi 500 päivän ajan.

SUPERVOIMAA
1,5 € /PVÄ

Valmennuksen hinta on  799€ (sis. alv 24% ). Valmennus lisämateriaaleineen on käytössäsi 500 päivää eli maksat päivässä vain 1,6 euroa siitä, että kehität mieltäsi, osaamistasi ja taitojasi loppuelämääsi varten.

Valmennuksessa on 30 vuorokauden maksuton peruutusoikeus, joka alkaa valmennuksen tilauspäivästä eli päivästä, jolloin valmennus avautuu käyttöösi. Lähetä vain meille ajoissa viesti ja saat kaikki rahasi takaisin.

Kun ilmoittaudut alta, saat sähköpostissa ensin tilausvahvistuksen ja tunnukset ja sitten ohjeet valmennuksesi aloittamiseen.

Ilmoittaudu Supervoimaan alta maksamalla valmennus Suomessa toimivalla debit- tai credit-kortilla. Jos haluat maksaa valmennuksen mieluummin pdf-laskulla tai kolmessa osassa, ota meihin yhteyttä.

Kaunokirjallisuus ja sen lajit
Tyytyväisyystakuu

YOU MISS 100 PERCENT
 OF THE SHOTS
YOU NEVER TAKE.

ILMOITTAUDU NYT

Maksutiedot

Suomi

Tilauksesi

TuoteVälisumma
Supervoima-kirjoittajavalmennus
  × 1
Välisumma799,00
Yhteensä799,00  (sisältää 154,65  ALV 24%)
  • Maksa pankki- tai luottokortillasi turvallisesti Stripen kautta.

Käytämme antamiasi henkilökohtaisia tietoja tilaustesi käsittelyssä, viestiesi välityksessä ja käyttökokemuksesi parantamisessa.