VAHVISTA TILAUKSESI

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Maksaminen ei onnistu, missä vika?

Useimmiten vika on maksukortissasi. Tarkasta, että annoit varmasti oikeat tiedot ja oikean turvakoodin. Joskus ongelmana on myös se, että olet muuttanut ja kotikaupunkisi ja postinumerosi eivät vastaa korttiyhtiölla olevia tietoja. Ole meihin yhteydessä, niin selvitämme nopeasti syyn.

Saanko maksustani kunnollisen maksukuitin yritykseni kirjanpitoon ?

Kyllä saat. Maksukuitti tulee sähköpostiisi pian tilauksen jälkeen.

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Kaikilla Kirjoittajakoulun valmennuksilla ja kursseilla on vähintään 14 vuorokauden automaattinen peruutusoikeus. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti sähköpostilla (heippa@kirjoittajakoulu.fi).

Peruutusoikeuden alkaminen:

Valmennukset, kurssit ja e-kirjat: Tilauspäivä.
Ennakkoon myydyt valmennukset: Virallinen ilmoitettu aloituspäivä.
Arviointi- ja konsultointipalvelut: Tilauspäivä, peruutus on tehtävä ennen arviointityön aloittamista.
Fyysiset tuotteet (tulossa): Toimituspäivä. Ostaja maksaa palautuksen postikulut, ellei toisin tuotteen kohdalla mainita.
Treeniryhmät kuukausi/vuosimaksulla (tulossa): Peruutukset tehtävä ennen seuraavan laskutusjakson päättymistä. Aiempia maksuja ei palauteta.

Miten pääsen käsiksi valmennukseeni tai kurssiini?

Pääset jatkossa Omalta sivultasi valmennuksiin ja kursseihin, joihin olet ilmoittautunut. Oma sivusi näkyy Kirjoittajakoulun verkkosivujen ylänavigaatiossa aina kun olet kirjautunut sisään. Saat pian tilauksesi jälkeen meiltä sähköpostiviestillä kirjautumistunnukset.

Kaikkiin Kirjoittajakoulun valmennuksiin ja kursseihin kuuluu pääsy Kirjoittajan Työkalupakkiin. Pääset sinnekin sivuston ylänavigaatiosta kun olet kirjautunut sisään.

Miten saan tilaamani e-kirjan?

Saat tilaamasi e-kirjan antamaasi sähköpostiosoitteeseen heti, kun tilauksesi on rekisteröity Kirjoittajakouluun. Voit tallentaa e-kirjan koneellesi ja halutessasi myös tulostaa sen omaan käyttöösi.

Mistä saan apua, jos minulle tulee kysyttävää?

Laita viestiä meille sähköpostilla (heippa@kirjoittajakoulu.fi) tai chatissa. Vastaamme sinulle aina 24 tunnin sisällä.

© 2023-2024 Kirjoittajakoulu. Kaikki oikeudet pidätetään.