Kirjoittajakoulu logo

TREENAA ITSESI
LUOVEMMAKSI

Kuusi viikkoa, eikä mikään ei ole sen jälkeen ennallaan.

Olet aiempaa luovempi, inspiroituneempi, innostuneempi ja innovatiivisempi. Löydät uusia ratkaisuja vanhoihin ongelmiin ja vanhoja ratkaisuja uusiin ongelmiin. Aivosi alkavat toimia nopeammin ja tehokkaammin. Saat enemmän ja parempia ideoita, ja keksit keinot niiden toteuttamiseksi.

Luovuustreeneissä treenaat kehosi sijaan aivojasi. Ne tarvitsevat treeniä samalla tavalla kuin lihaksesi. Jos juokset joka päivä kuuden viikon ajan, juoksu alkaa kulkea ja jos teet oikeanlaisia luovuusharjoituksia yhtä pitkään, luovalle ajattelullesi käy samoin. Tämä on todettu myös kansainvälisissä tutkimuksissa.

Tutkimusten mukaan neljä viidesosaa luovuudesta – tai sen puutteesta – on opittua. Jokaisella on luovia kykyjä, mutta jotkut ovat vain oppineet kehittämään ja käyttämään niitä paremmin kuin toiset.

Luovuus on yksi ihmiskunnan supervoimista. Sen avulla voit ratkoa tärkeitä ongelmia, kehittää mullistavia yritys-, tuote- ja palveluideoita ja tuottaa mahtavaa viihdettä, kirjallisuutta ja taidetta itsesi ja muiden iloksi ja hyödyksi. Kuka tietää, mihin kaikkeen luova matkasi johtaakaan.

LUOVUUSTREENIEN SISÄLTÖ

1. Luovuustreenit joka viikko kuuden viikon ajan

Saat joka viikko Kirjoittajakoulun valmennusosioon kyseisen viikon treenit eli oppitunnit ja luovuutta kehittävät tehtävät.

2. Inspiroivat tehtävät laittavat luovuutesi töihin

Tehtäviin ei ole oikeita tai vääriä vastauksia. Idea on tärkein, mutta sen kuvaaminen tapahtuu yleensä valokuvaamalla, piirtämällä ja/tai kirjoittamalla.

3. Saat oppia muidenkin vastauksista.

Jotta saat oppia myös muiden keksimistä luovista ratkaisuista, kokoamme osallistujien vastauksia yhteen kaikille mukana olijoille. Voit halutessasi näkyä nimimerkillä.

LUOVUUSTREENIEN
AVULLA

Aivosi työskentelevät kokonaisvaltaisemmin

Keskivertoihminen toimii pääosin. automaattiohjauksella. Ei ihme, että näin ei synny uutta. Kun opit ajattelemaan luovasti, saat aivosi tehokkaampaan käyttöön.

Opit luomaan arkeesi luovuutta edistävät rutiinit

Luovuus vaatii rennon, avoimen, innokkaan ja uteliaan mielen.. Luovuustreeneissä opit luomaan elämääsi rutiineja ja keinoja, jotka rentouttavat ja avaavat mielesi ja kehittävät luovuuttasi joka päivä.

Osaat laittaa aivosi
luovuusvaihteelle

Arjen kiireissä on vaikea saada aivojen luovuusvaihdetta päälle. Siihen on kuitenkin omat konstinsa, joista sinä voit valita itsellesi sopivimmat, Löydä oma muusasi!

Opit tekniikat luovaan ongelmanratkaisuun

Maailmassa moni asia on jo kertaalleen keksitty. Luovat ratkaisut ovatkin usein vanhojen asioiden yhdistämistä uudella tavalla ja siinä auttavat tietyt tekniikat.

Opit kehittämään hyviä ideoita liukuhihnalta

Moni luova mestari on testannut sataa ideaa ennen kuin yksi niistä toimi ja muutti kaiken. Siksi sinunkin on opittava synnyttämään rutkasti ideoita, jotta löydät ideoista parhaat toteutettavaksi.

Saat intoa ja inspiraatiota muillekin jaettavaksi

Jotta voit inspiroida ja innostaa muita, sinäkin tarvitset inspiraatiota ja intoa. Luovuustreenit sytyttävät sinussa luovuuden kipinän, joka auttaa sinua innovoimaan uutta ja rakentamaan luovemman ja antoisamman elämän.

The creativity is intelligence having fun.

100% tyytyväisyystakuu

Luovuustreeneillä on 14 vuorokauden  tyytyväisyystakuu: Jos huomaat 14 vuorokauden sisällä treenien alkamisesta, että se ei vastaisikaan sitä mitä odotit, voit peruuttaa osallistumisesi ja saat rahasi sataprosenttisesti takaisin.

Tyytyväisyystakuu

Treenaa luovuuttasi sieltä missä oletkin

Voit treenata luovuuttasi ja opiskella luovaa ajattelua missä ja mihin aikaan tahansa. Riittää, että käytössäsi on päätelaite, nettiyhteys, kamera, paperia ja kyniä. Saat joka viikko kuuden viikon ajan uudet treenimateriaalit tehtävineen. Voit toki halutessasi treenata myös omaan tahtiisi. Materiaalit ja tehtävät ovat käytössäsi 365 päivän ajan.

Tule luovemmaksi vain 199 eurolla

Maksa treeniohjelma haluamallasi pankki- tai luottokortilla tai Klarnalla. Voit myös pyytää meitä lähettämään sinulle siitä pdf-laskun.

Kyllä, haluan mukaan

Show Order Summary
TuoteSubtotal
Luovuustreenit
  × 1
Subtotal199,00
Total199,00  (sisältää 38,52  ALV 24%)

Tilaajan sähköpostiosoite

Laskutustiedot

Tilauksesi

Luovuustreenit1

Maksu

Käytämme antamiasi henkilökohtaisia tietoja tilaustesi käsittelyssä, viestiesi välityksessä ja käyttökokemuksesi parantamisessa.

Tilauksesi

TuoteVälisumma
Luovuustreenit
  × 1
Välisumma199,00
Yhteensä199,00  (sisältää 38,52  ALV 24%)

Kirjoittajakoulun käyttöehdot *

14 päivän maksuton peruutus

Voit ostaa meiltä turvallisesti, sillä kaikilla palveluillamme ja tuotteillamme on vähintään 14 vuorokauden peruutusoikeus. Poikkeuksena ovat arviointipalvelut ja muut palvelut, jotka on jo ehditty suorittaa kokonaan.

Säilytämme yhteystietosi huolellisesti

Asiakastietojasi säilytetään huolellisesti suojatulla verkkosivustollamme sekä Hubspotin CRM:ssä ja Mailerliten sähköpostipalvelussa. Emme jaa tai myy niitä koskaan kolmansiille osapuolille.

Maksutietosi on salattu

Kaikki maksut käsittelevät kumppanimme Stripe ja Klarna. Emme näe lainkaan asiakkaidemme korttinumeroita.

Saat meidät helposti kiinni

Jos tulee kysyttävää tai kerrottavaa, olemme tavoitettavissa. Saat meidät kiinni helposti jättämällä viestin chattiin tai sähköpostiin heippa@kirjoittajakoulu.fi