Käyttöehdot

1. Kirjoittajakoulun postituslistat

Jos lataat maksuttoman oppaamme, tilaat sivuiltamme kirjoittajien vinkit, jätät meille yhteydenottopyynnön, ostat palveluitamme tai ilmoitat sivustollamme haluavasi postituslistallemme, liitämme sinut sopiville postituslistoille, joissa jaamme sinulle maksuttomia kirjoittamisen vinkkejä.

Yhteisen listan lisäksi Kirjoittajakoululla on erillisiä postituslistoja eri aiheista kiinnostuneille kirjoittajille.

2. Tietosuoja

Antamiasi yhteystietojasi ja postituslistoja säilytetään Hubspotin ja Mailerliten palveluissa. Emme näe tai talleta maksutietojasi, vaan maksut hoituvat turvallisesti Stripen kautta. Lue erillinen tietosuojalausekkeemme täältä.

3. Kirjoituskurssille tai valmennukseen osallistuminen

Kuka tahansa voi osallistua kirjoituskursseillemme ja valmennuksiimme tilaamalla ja maksamalla kurssin tai valmennuksen verkkosivuillamme. Jos et ole varma, mikä kurssi tai valmennus sopii tarpeiisiisi parhaiten, ota yhteyttä niin me autamme.

Osa kursseista ja valmennuksista pyörii koko ajan, eli voit tulla mukaan koska haluat. Osalla on tietty ilmoittautumisaika ja alkamispäivä. Tiedotamme tiettynä päivänä alkavista kursseista ja koulutuksista hyvissä ajoin ennakkoon.

Kun osallistut Kirjoituskurssille tai valmennukseen, vastaat itse omasta opiskelustasi ja oppimisestasi sekä siitä, että teet tehtävät.

Olet itse myös vastuussa siitä, että sinulla on hyvä nettiyhteys ja tietokone tai muu päätelaite kurssin tai valmennuksen läpikäyntiin.

4. Tyytyväisyystakuu ja peruutusoikeus

Haluamme, että olet tyytyväinen valitsemaasi kurssiin tai valmennukseen. Siksi jokaisella kurssillamme ja valmennuksellamme on 14-30 vuorokauden maksuton peruutusaika. Mitä pidempi valmennus, sitä pidempi peruutusaika.

Tarkista hankkimasi koulutuksen peruutusaika sen myynti-ja esittelysivulta.

Kun ilmoitat meille peruutusajan sisällä haluavasi peruuttaa osallistumisesi, niin saat koko maksamasi summan takaisin. Poistamme samalla sinut kurssilta tai valmennuksesta.

Peruutusajan lasku alkaa ostopäivästä kursseilla, joihin ilmoittautuminen on auki ja jotka pääset aloittamaan heti.

Jos tilaat kurssin tai valmennuksen, joka starttaa vasta jonkun ajan päästä, peruutusajan lasku lähtee liikkeelle kurssin ilmoitetusta alkamispäivästä.

5. Koulutusmateriaaleihin pääsy

Kirjoittajakoulun kurssit ja valmennukset ovat käytössäsi aina vähintään 12 kuukauden ajan tilaaamisesta. Tämä tarkoittaa sitä, että voit käydä koulutustasi läpi oman aikataulusi mukaisesti ja palata siihen koska haluat.

6. Kirjoittajan Työkalupakki

Kaikki Kirjoittajakoulun maksavat opiskelijat saavat automaattisesti pääsyn Kirjoittajan Työkalupakkiin, jossa on ladattavia minioppaita eri kirjoittamisen lajeista. Työkalupakki on käytössäsi yhtä kauan kuin opiskelumateriaalitkin.

7. Henkilökohtainen palaute tehtävistä

Kirjoittajakoulun kirjoituskurssit on tarkoitettu itseopiskeluun eli niihin ei kuulu henkilökohtaista palautetta tai tukea.

Kirjoittajakoulun valmennukset ovat pidempiä ja kalliimpia ja niihin kuuluu sekä henkilökohtaista palautetta joistakin tehtävistäsi että mahdollisuus kysyä valmennuksen vetäjältä sähköpostitse neuvoja kirjoittamiseen liittyen.

Valmennuksiin ei kuitenkaan kuulu automaattisesti suunnitelmiesi arviointia tai käsikirjoitustesi lukemista ja arviointia, ellei siitä mainita erikseen valmennuksen myynti- ja esittelysivulla.

8. Tekijänoikeudet

Kirjoittajakoulun kaikki verkkosivuston sisällöt, kurssien ja valmennusten opetusmateriaalit ja Kirjoittajan Työkalupakin oppaat ovat automaattisesti lain mukaisella tekijänoikeudella suojattuja.

Sinulla on oikeus lukea verkkosivustomme artikkeleita ja koulutusmateriaaleja, tallentaa niitä omalle koneellesi ja tulostaa niitä halutessasi omaan käyttöösi.

Et voi käyttää niitä tai niiden osiaa omissa teksteissäsi. Et voi luovuttaa niitä muille, kopioida niitä tai niiden osia muiden käyttöön etkä voi ladata niitä nettiin muiden saataville.

Myös sinun omat kirjoituksesi ovat tekijänoikeussuojattuja. Tämä pätee myös tekemiisi tehtäviin.

Emme hyödynnä tekstejäsi omissa hankkeissamme emmekä jaa tai luovuta niitä ulkopuolisille ilman, että oleimme saaneet sinulta julkaisuluvan.