Blogi - opi kirjoittamaan hyviä blogikirjoituksia nopeammin

Opi kirjoittamaan hyviä
blogikirjoituksia ja artikkeleita kuin ammattilaiset

Maailmassa tehdään joka päivä 3,5 miljardia Google-hakua. Suomessa 30 miljoonaa. Facebookia käyttää jo 2,6 miljoonaa suomalaista. Google on universaali uutistoimisto, selviytymisopas, matkatoimisto, sijoitusneuvoja ja tavaratalo. Netissä luetaan uutisia, tehdään ostoksia ja luodaan ihmissuhteita.

Digitaalisen median suosio on ylittänyt jo kauan sitten perinteisen median käytön. Median digitalisoituminen on demokratisoinut myös julkaisutoiminnan. Oman paperilehden painattaminen tai tv-kanavan rakentaminen oli kallista, mutta blogin tai verkkosivuston perustaminen ja artikkelien ja videoiden tuottaminen sinne on puoli-ilmaista. Sinäkin voit tehdä sen ja saada asiallesi tunnettuutta ja yleisöä, kunhan onnistut tuottamaan lukijoita kiinnostavaa ja hyödyttävää sisältöä, joka tavoittaa lukijat netissä.

Tällä itseopiskeluun tarkoitetulla Blogi-tehokurssilla opit tavat ja tekniikat, joiden avulla kirjoittat nettiin tehokkaasti hyviä artikkeleita, joita sekä yleisö että hakukoneet rakastavat.

Kenelle?

ASIANTUNTIJOILLE

Oletko alasi asiantuntija, tutkija tai kouluttaja? Kirjoitatko osaamisalueeseesi liittyviä artikkeleita verkkosivuille, uutiskirjeisiin tai blogiin?

Ei enää tyhjän paperin kammoa, sekavia tekstejä tai kymmeniä eri versioita. Niiden tilalle tehokkaasti tehtyjä vaikuttavia artikkeleita.

SISÄLLÖNTUOTTAJILLE

Kirjoitatko aina samanlaisia nettiartikkeleita samalla tyylillä? Joudutko joskus kirjoittamaan artikkeleita tai ohjeistuksia nopeasti ja melkein tyhjästä?

Tarvitsisitko tietoa eri juttutyypeistä, malleja ja suunnittelupohjia avuksesi. Niiden avulla voit tehdä työsi paremmin ja nopeammin.

YRITTÄJILLE ja johtajille

Yrityksen keulakuvana sinun on pystyttävä vaikuttamaan eri keinoin asiakkaisiin ja muihin sidosryhmiin. Yrityksesi verkkosivuille kirjoittaminen on tähän mahtava keino. Nyt opit tekemään sen tehokkaasti ja kiinnostavasti.

VAIKUTTAJILLE

Blogikirjoitus on mahtava keino kertoa suurelle joukolle sinulle tärkeistä asioista. Sinulla on paljon sanottavaa, mutta aikasi on varmasti kortilla ja kaipaat keinoja vaikuttavampaan kirjoittamiseen ja kirjoitusprosessisi tehostamiseen..

Kirjoita se mitä haluat sanoa

Nettiin kirjoittaminen ei kuulu vain sisällöntuotannon ammattilaisille tai pitkän linjan bloggareille. Se kuuluu kaikille, joilla on sanottavaa ja jotka haluavat vaikuttaa tai auttaa muita kirjoittamalla.

Bloggaus ja nettiin kirjoittaminen on hauskaa, hyödyllistä, halpaa ja helppoa, kunhan tiedät miten vaikuttava artikkeli tai blogikirjoitus suunnitellaan ja toteutetaan.

Tulen aina surulliseksi, kun luen netistä jonkun kovan luokan ammattilaisen tai vaikuttajan artikkelin tai blogikirjoituksen, jossa ei ole päätä eikä häntää.

Otsikointi on mitä sattuu, väliotsikoita tai kappalejakoa ei ole mietitty kunnolla ja teksti on yhdessä pötkössä olevaa tajunnanvirtaa. Sellaisten tekstien kirjoittaminen on hukkaan heitettyä aikaa – ja pahimmillaan aiheuttaa vastaanottajissa vastakkaisen reaktion kuin oli tarkoitus.

Hyvän artikkelin ja blogikirjoituksen rakenne ja tekniikka on täysin opeteltavissa. Kun olet sen kerran opetellut, voit käyttää sitä jatkossa aina ja vaikuttaa, auttaa ja opastaa.

"Opettele uutta. Miksikö? Jos tekee asiat aina samalla tavalla, on turha odottaa erilaisia tuloksia."

Katja Änkilä, Kirjoittajakoulun perustaja

BLOGI-VERKKOKURSSIN
 SISÄLTÖ

Kurssiin kuuluu

Blogi-tehokurssi

Kurssi opastaa sinua blogikirjoitusten ja artikkelien kirjoittamisessa idean kirkastamisesta sisällön suunnitteluun ja kirjoittamisesta editointiin. Jos haluat palata joihinkin aiheisiin myöhemmin, se onnistuu, sillä kurssin aineisto on käytössäsi 12 kuukautta.

Kirjoittajan Työkalupakki

Kiinnostavatko kirjoittamisen muutkini lajit? Kun tilaat Blogi-kurssin, saat pääsyn 12 kuukaudeksi netissä olevaan Kirjoittajan Työkalupakkiiin. Työkalupakista löydät kirjoittajan työkaluja ja oppaita, oli kyse sitten fiktiosta tai asiateksteistä.

Opiskelusi tukeminen

Jos sinulle tulee kurssin läpikäynnissä teknisiä haasteita tai haluat kysyä jotain, saat meidät kiinni helposti sähköpostilla ja chatilla. Kuulemme myös aina mielellämme, miten kirjoitushankkeesi etenevät.

TULE MUKAAN

Laskutustiedot

Suomi

Tilauksesi

TuoteVälisumma
Blogi - Kirjoita parempia artikkeleita nopeammin
  × 1
Välisumma99,00
Yhteensä99,00  (sisältää 19,16  ALV 24%)
  • Maksa pankki- tai luottokortillasi turvallisesti Stripen kautta.

Käytämme antamiasi henkilökohtaisia tietoja tilaustesi käsittelyssä, viestiesi välityksessä ja käyttökokemuksesi parantamisessa.

a word after word after word is power.