Julkaise kirja-arvostelu ja voita kirja

Julkaise kirja-arvostelu Kirjoittajakoulussa ja voita hyvä kirja.

Haluatko suositella muille omia lempikirjojasi, jotka ovat koskettaneet, inspiroineet tai auttaneet sinua? Jos kyllä, mahtavaa. Anna kirja-arvostelusi alla olevalla lomakkeella ja osallistut samalla kuukausittaisen vapaavalintaisen kirjalahjan (arvo max 25€) arvontaan.

Arvosteltavan kirjan kriteerit

Kirjan on oltava sinusta hyvä ja vaikuttava.

Elämä on liian lyhyt huonojen kirjojen lukemiseen. Haluamme siksi suositella sivuillamme vain sellaisia kirjoja, jotka ovat auttaneet, koskettaneet tai inspiroineet sinua. Arvostelemasi kirja voi olla tietokirja, romaani tai vaikka runokirja, kunhan se on tehnyt sinuun vaikutuksen.

Kirjan on oltava saatavilla kirjakaupoista.

Haluamme suositella Kirjoittajakoulussa kävijöille sellaisia kirjoja, jotka heidän on mahdollisuus hankkia helposti. Siksi julkaisemme arvosteluja kirjoista, jotka ovat edelleen saatavilla jostakin tunnetusta kirjakaupasta. Kirja voi olla suomen- tai englanninkielinen ja saatavilla perinteisenä kirjana tai e-kirjana.

Julkaise kirja-arvostelu tästä

Tähän kirjoittamasi nimi jää vain meidän tietoomme.
Tähän kirjoittamasi nimi tai nimimerkki julkaistaan arvostelusi yhteydessä netissä.
Jos haluat, voit lisätä tähän blogisi tai verkkosivustosi verkko-osoitteen. Näin saat lisää arvokkaita SEO-linkkejä sivustollesi.
Kerro nimi, jolla kirjaa myydään kirjakaupoissa.
Kirjailijan etunimi ja sukunimi
Kerro, mihin lajityyppiin kirja mielestäsi kuuluu. Voit valita tarvittaessa useamman.
Minkä tyyppinen kirja on kyseessä? Miksi valitsit juuri tämän kirjan arvosteltavaksi? Mikä kirjassa oli parasta ja mikä teki sinuun vaikutuksen? Missä kirjoittaja oli mielestäsi onnistunut?
Kerro, millaiislle lukijoille kirja parhaiten sopii. Voit valita kaikki sopivat. Voit tarkentaa näkemystäsi avoimissa vastauksissasi.
Oliko kirjaa helppoa ja hauskaa lukea? Etkö malttanut edes laskea kirjaa käsistäsi? Arvio asteikolla 1-5, jossa 1 on huonoin ja 5 paras lukukokemus.
Miten hyvä kirja oli sisällöllisesti? Jos kyseessä oli tarina, oliko se mukaansatempaava ja kiinnostava? Jos kyseessä oli tietokirja, miten hyödyllistä ja innostavaa sen sisältö sinulle oli? Arvioi asteikolla 1-5, jossa 1 on vähiten kiinnostava ja 5 eniten kiinnostava.
Vaikuttiko kirja sinuun ja jos kyllä, kuinka voimakkaasti? Arvio asteikolla 1-5, jossa 1 on vaikutukseltaan pienin ja ja 5 suurin.