KIRJOITA KUIN PRO

Hyväksi kirjoittajaksi ei synnytä. Sellaiseksi opitaan. Ilmoittaudu nyt Kirjoittajakoulun Parempi Kirjoittaja -kurssille ja nosta kirjoittamisesi uudelle tasolle.

PAREMPI KIRJOITTAJA -KURSSIN AVULLA

Saat näkemyksesi
paremmin julki

Kirjoittaminen on tärkeä vaikuttamisen väline. Hyvänä kirjoittajana saat sanottavasi kerrottua kirkkaasti ja jäsennellysti ja annat itsestäsi muille fiksun vaikutelman.

Ideoit ja editoit
tehokkaammin

Ideointi ja editointivaihe ovat kaksi kirjoitustyön tärkeintä vaihetta. Kurssilla opit mestaroimaan molemmat.

Alat kirjoittaa kuin ammattilainen

Opit hyödyntämään työkaluja, rakenteita ja sääntöjä, jotka parantavat paitsi tekstejäsi, myös omaa ajatustyötäsi. Ei enää sekavia tekstejä ja tajunnanvirtatekniikkaa.

Teksteistäsi tulee vaikuttavampia

Kurssilla opit otsikoinnin salat ammattilaisten tyylivinkit, joiden avulla teksteistäsi tulee vaikuttavampia ja kiinnostavampia.

Voit löytää uusia
työmahdollisuuksia

Kirjoittamisesta voi tulla ammatti tai keino hankkia sivutuloja.Hyvä kirjoitustaito auttaa myös opiskeluissa että työelämässä.

Saat rohkeutta
kirjoittamiseen

Saat intoa, voimaa ja rohkeutta kirjoittamiseesi. Kirjoittaminen ruokkii luovuutta, kirkastaa ajattelua, hoitaa mieltä ja auttaa elämässä eteenpäin.

OPISKELE SIELTÄ MISSÄ OLETKIN

Opiskelumateriaalit ovat käytössäsi verkossa 500 päivää, jotta voit opiskella sieltä missä oletkin ja silloin kuin haluat.

Omatoimisesti suoritettavaan kirjoituskurssiin kuuluu inspiroivien oppituntien lisäksi testejä ja harjoituksia, joissa saat oppeja testattua käytännössä. Kurssin lopussa saat halutessasi kirjoittamastasi tekstistä (max 1000 sanaa) henkilökohtaisen palautteen.

Tarvitset osallistumiseen vain hyvän suomen kielen taidon, avoimen mielen, tietokoneen tai tabletin jollakin tekstinkäsittelyohjelmalla, nettiyhteyden, kynän ja muistivihon.

Katja Änkilä, Kirjoittajakoulun perustaja ja päävalmentaja

MAAILMA TARVITSEE HYVIÄ
KIRJOITTAJIA

“Hyvä kirjoitustaito on valtaisa supervoima, jolle on tarvetta myös digitalisoituvassa maailmassa.

Mediatalot, yritykset, viranomaiset ja julkisyhteisöt ovat siirtäneet viestintänsä, markkinointinsa, myyntinsä ja asiakaspalvelunsa suureksi osaksi verkkoon. Sisältömarkkinoinnin ja verkkoviestinnän kasvun myötä hyvien kirjoittajien tarve ja merkitys on kasvanut räjähdysmäisesti.

Hyviä kirjoittajia on kuitenkin harvassa ja kirjoitustaito vaatii jatkuvaa kehitystä samalla tavalla kuin mikä tahansa taito.

Kirjoittajilla ei ole omaa Talent Suomea tai Idolsia. Silti pienessä Pohjolassamme voi piileskellä paljon mahtavia kirjoittajia, jotka kaipaavat tietoa, tukea ja työkaluja päästäkseen kunnolla vauhtiin. Jos olet yksi heistä, haluan auttaa Sinua.

Haluan myös nostaa kirjoittamisen osaamista ja arvostusta. Siksi perustin Kirjoittajakoulun ja kutsun juuri Sinut mukaan.”

Katja Änkilä, KTM, Mdes

Kirjoittajakoulun perustaja

Tavataan LinkedInissä

Tee investointi tulevaisuuteesi:
Hanki Parempi kirjoittaja -valmennus 299€

Valmennuksella on tyytyväisyystakuu: Jos et olisi Parempi kirjoittaja -kurssiin tyytyväinen, kerrot asiasta meille 14 vuorokauden sisällä tilauksestasi ja saat rahat takaisin.

Tarina elävöittää tekstin kuin tekstin

KYLLÄ, HALUAN  PAREMMAKSI
KIRJOITTAJAKSI

Laskutustiedot

Suomi

Tilauksesi

TuoteVälisumma
Parempi kirjoittaja -tyylikurssi
  × 1
Välisumma299,00
Yhteensä299,00  (sisältää 57,87  ALV 24%)
  • Maksa pankki- tai luottokortillasi turvallisesti Stripen kautta.

Käytämme antamiasi henkilökohtaisia tietoja tilaustesi käsittelyssä, viestiesi välityksessä ja käyttökokemuksesi parantamisessa.