Tarinaraati: Julkaise kirja-arvostelu tai elokuva-arvostelu

Tienaa kirjoittamalla

Hei Kirjoittakoulun nykyinen tai entinen opiskelija. Oletko kirjoittanut menestyksekkäästi työksesi tai työssäsi ja julkaissut tekstejäsi netissä tai offline-kanavissa? Hallitsetko sekä kieliopin ja kirjoittamisen eri lajeja? Onko sinulla sanat ja tyylit hallussa? Olisiko sinulla aikaa ja halua satunnaisille lisätöille? Jos vastaat kyllä, tule mukaan Kirjoittajakoulun Kirjoittajapankkiin ja tienaa sivutuloja kirjoittamalla.

Kirjoittajapankkiin voivat liittyä alkuvaiheessa vain Kirjoittajakoulun nykyiset ja entiset opiskelijat, jotka täyttävät annetut ehdot.

Kirjoittajapankin säännöt

Laadi kirjoittajaprofiili huolellisesti

Olethan huolellinen ja ehdottoman rehellinen kirjoittajaprofiiliia tehdessäsi. Keskity vahvuuksiisi. Jos sinulla ei ole lainkaan kirjoittajakokemusta jostakin kirjoittamisen tai viestinnän lajista tai aihe-alueesta, ethän rastita niitä.

Vastaa tarjouspyyntöihin nopeasti

Jos asiakas kiinnostuu profiilistasi ja pyytää tarjousta kirjoitus- tai viestintätyöstä, vastaathan asap ja viimeistään kahden vuorokauden sisällä. Huomioi, että asiakas saattaa pyytää tarjousta useammalta kirjoittajalta. Hinnoittele ja aikatauluta työsi järkevästi. Voit käyttää apuna esimerkkihinnastoamme.

Saat palkkion, kun asiakas on hyväksynyt työsi

Saat palkkion vasta kun asiakas on hyväksynyt tilaamansa työn. Sama koskee meitä. Editoi ja oikolue siis tekstisi huolella ennen lähettämistä ja varaudu asiakkaan pyytämiin korjauskierroksiin. Minimoidaksesi korjauskierrosten määrän varmista, että saat asiakkaalta hyvän briefin ennen työn aloittamista.

Liity Kirjoittajapankkiin

Pahoittelut, tämä sivu on tarkoitettu vain Kirjoittajakoulun opiskelijoille.