Supervoima-kirjoittajavalmennus

799,00  sis alv

Supervoima-kirjoittajavalmennus on Kirjoittajakoulun lippulaiva. Se on kokonaisvaltainen valmennus, jonka tarkoituksena on tehdä sinusta sellainen kirjoittaja, joka sisimmässäsi jo olet.

Supervoimassa valmennamme

1) Sinua kirjoittajana. Kirjoittajien suurimmat esteet kun löytyvät usein pään sisältä.
2) Kirjoitusprosessin hallintaa. Kirjoitusprosessi on kuin mikä tahansa tärkeä projekti. Sille pitää varata aikaa, sen vaiheet täytyy hahmottaa etukäteen ja haluttu lopputulos vaatii suunnittelua.
3) Kirjoitustaitojasi ja eri kirjoittamisen lajien ymmärrystä ja hallintaa.

Supervoima sopii faktan ja fiktion kirjoittajille, vaikuttajille, sisällöntuottajille, yrittäjille ja kaikille, jotka haluavat oppia kirjoittamista kokonaisvaltaisesti ja tehdä kirjoittamisesta itselleen supervoiman, joka auttaa työssä ja elämässä.

Supervoimaan sisältyy verkko-opetuksen lisäksi runsaasti tehtäviä ja harjoituksia, joista osan lähetät meille. Tärkeimmistä tehtävistäsi saat myös henkilökohtaista palautetta. Supervoimaan kuuluu myös henkilökohtainen tuki chatilla ja sähköpostilla. Voit opiskella omassa aikataulussasi ja kaikki valmennusmateriaalit ovat aina käytössäsi vähintään kaksitoista kuukautta.

Supervoima-kirjoittajavalmennus, KirjoittajakouluSupervoima-kirjoittajavalmennus
799,00  sis alvLisää ostoskoriin