Näin opiskelet Kirjoittajakoulussa.

1. Kirjaudu sisään tunnuksillasi.

Löydät Kirjaudu -napin Kirjoittajakoulun verkkopalvelun ylänavigaation oikeasta reunasta. Jos et muista tunnuksiasi, ole meihin yhteydessä sähköpostin tai chatin kautta.

2. Siirry Omalle Sivullesi

Kun olet kirjautunut sisään Kirjoittajakouluun, löydät Oma Sivusi-osion ylänavigaatiosta. Siellä on tiedot sinusta, tilauksistasi sekä kursseista ja valmennuksista, joihin olet ilmoittautunut.

3. Klikkaa kurssia, johon haluat mennä.

Omalta Sivultasi löydät kaikki kurssit ja valmennukset, joihin olet ilmoittautunut. Jos klikkaat kurssin nimen kohdalla oikeassa laidassa olevaa mustaa nuolinäppäintä, näet missä vaiheessa kurssia olet. Kun haluat mennä kurssiin tai valmennukseen, klikkaa kurssin nimeä.

4. Muokkaa opiskelunäkymääsi.

Kurssisi tai valmennuksesi agenda on oletuksena näkyvissä. Saat sen piilotettua klikkaamalla kurssin otsikon vieressä olevaa nuolta. Näin opiskelunäkymäsi on häiriötön ja pystyt keskittymään paremmin. Kunkin opintojakson tai oppitunnin lopussa on siihen kuuluvat tehtävät.

5. Etene sivun alalaidassa olevista mustista napeista eteen- tai taaksepäin.

Kun olet valmis etenemään seuraavaan opintojaksoon, voit merkitä nykyisen opintojakson suoritetuksi ja siirtyä seuraavaan opintojaksoon. Toisesta mustasta napista voit palata valmennuksessa tai kurssissa taaksepäin.

6. Kysymyksiä? Toiveita? Mutkia matkassa?

Jos sinulle tulee kysyttävää tai kommentoitavaa, ole meihin yhteydessä laittamalla mailia (heippa@kirjoittajakoulu.fi) tai kysymällä chatin kautta. Emme pysty valitettavasti päivystämään chatissa jatkuvasti, mutta vastaamme niin pian kuin mahdollista.