Tarinaraati: Julkaise kirja-arvostelu tai elokuva-arvostelu

Tervetuloa Tarinaraatiin

Hei Kirjoittakoulun nykyinen tai entinen opiskelija. Jotta voisit aidosti oppia paremmaksi tarinantekijäksi, sinun kannattaa dramaturgian opiskelun ja kirjoitusharjoitusten ohella ahmia ja analysoida hyviä romaaneja, elokuvia ja sarjoja.

Siksi kutsumme sinut mukaan Kirjoittajakoulun Tarinaraatiin. Tarinaraadissa voit analysoida ja arvostella hyviä tarinoita ja julkaista arviosi Kirjoittajakoulussa etunimelläsi.

Tarinaraadin ehdot

Analysoi vain saatavilla olevia tarinoita

Muutkin haluavat tutustua arvioimiiisi tarinoihin. Siksi arvioitujen tarinoiden on oltava edelleeen saatavilla kirjastoissa, kirjakaupoissa, e- ja äänikirjapalveluissa, netin elokuvavuokraamoissa, streamingpalveluissa tai elokuvateatterissa.

Analysoi tarinat itse ja ajatuksella

Tee tarina-analyysi vain hyvistä tarinoista, jotka olet itse katsonut tai lukenut ja jotka muistat hyvin. Analysoi ja arvioi tarinaa ajatuksella. Älä kopioi tekstejä Googlesta, muiden tekemistä arvosteluista tai AI-palveluista.

Kolmesta arviosta yllätyslahja

Aina kun olet julkaissut kolme hyväksyttyä ja huolella tehtyä arviota, saat meiltä pienen yllätyslahjan, joka auttaa sinua kirjoittamaan jatkossa vielä parempia tarinoita.

Julkaise kirja-arvostelu tai elokuva-arvostelu

Kirjaudu sisään julkaistaksesi tarina-arvostelun. Jos sinulla ei ole tunnuksia, mutta haluat sellaiset, ota meihin yhteyttä chatilla tai sähköpostitse heippa@kirjoittajakoulu.fi.