Story development consulting – Apu tarinasi kehittämisessä

399,00  sis alv

Tunnetko  jo dramaturgian ja käsikirjoittamisen perusteet ja olet työstänyt tarinaasi jo pitkälle, mutta kaipaat apua tarinasi rakenteen, juonen tai henkilöiden kanssa? Kirjoittajakoulun Tarinavalmentaja voi auttaa.

Tarinavalmentaja arvioi ja auttaa kehittämään tarinasi rakennetta ja juonta lähettämäsi juonitiivistelmän eli synopsiksen avulla. Hän myös antaa palautetta tarinasi ideasta ja avainkysymyksestä ja tärkeimmistä henkilöhahmoistasi. Älä jää yksin tarinasi kanssa vaan hanki apua ja tee hyvästä tarinastasi mahtava.

Hallitsetko jo tarinan kirjoittamisen perusteet, mutta kaipaat ulkopuolisen kirjoittamisen ammattilaisen tukea ja näkemystä tarinasi rakenteen ja juonen kehittelyyn?

Onko tarinan kirjoittaminen jo pitkällä, mutta et pääse eteenpäin, koska et saa tarinan rakennetta, henkilöitä tai juonta oikein toimimaan?

Etkö jaksa tai ehdi osallistua dramaturgia-, käsikirjoitus- tai tarinakursseille tai valmennuksiin, kuten Kirjoittajakoulun Stoori-tarinavalmennukseen?

Kirjoittajakoulun tarinavalmentaja (Story development consultant) voi auttaa. Hän tutustuu tarinasi kantavaan ideaan, avainkysymykseen ja juoneen lukemalla juonitiivistelmän eli synopsiksesi. Hän myös perehtyy henkilöhahmoihisi ja heidän pyrkimyksiinsä laatimiesi henkilökuvausten pohjalta. Perehdyttyään tarinaasi hän antaa ulkopuolisen näkemyksen tarinasi ideasta, päähenkilöistä, juonesta ja rakenteesta, esittää käsikirjoituksestasi tärkeitä kysymyksiä ja antaa kehitysehdotuksia.

Huom. Sinulla on luonnollisesti vapaus hyödyntää tai olla hyödyntämättä saamaasi palautetta ja kehitysideoita. Sinulla on myös tekijänoikeudet kaikkeen lähettämääsi kirjalliseen materiaaliin ja käsittelemme toimittamasi materiaalit täysin luottamuksellisesti.

Tarinan kehitys -palvelu (Story Development) toimii näin:

• Tilaa ja maksa Tarinan kehitys -palvelu ennakkoon Kirjoittajakoulun verkkokaupassa.
  • Saat tilauksen jälkeen paluupostissa ohjeet tarinasi juonen tiivistelmän eli synopsiksen (1-3 sivua)  ja päähenkilöiden henkilökuvausten kirjoittamiseen ja lähettämiseen. Saat myös linkin lomakkeelle, jossa kiteytät tarinasi perusidean ja avainkysymyksen ja kerrot tarinassasi mahdollisesti jo havaitsemistasi ongelmista.
  • Kysymme sinulta tarkentavia lisäkysymyksiä tarpeen mukaan ja sinä voit esittää kysymyksiä meille.
  • Tarinavalmentaja tutustuu tarinasi kantavaan ideaan ja avainkysymykseen, juoneen, rakenteeseen ja henkilöihin  ja antaa sinulle kolmen viikon sisällä palautteen ja kehitysehdotukset valintasi mukaan joko tunnin videopalaverissa tai kirjallisena (2-3  sivun perusteellinen kirjallinen palaute)
  • Jos  tarvitset myöhemmin lisää apua saman tarinan kanssa, voit tilata lisää tarinan kehityssessioita tuntityönä 90 €  /tunti sis. alv 24%.
Tarinan arviointi ja kehitysStory development consulting – Apu tarinasi kehittämisessä
399,00  sis alv