Haluatko mukaan seuraavaan Supervoima-valmennukseen, joka auttaa sinua ottamaan kirjoittajan lahjasi käyttöön ja tulemaan kirjoittajaksi, joka sydämessäsi jo olet?

Liity nyt Supervoiman odotuslistalle ja saat ennen ilmoittautumisen alkamista sähköpostiisi alennuskoodin. Odotellessasi saat meiltä myös maksuttomia vinkkejä parempaan kirjoittamiseen.

Supervoima-kirjoittajavalmennus auttaa sinua tulemaan kirjoittajaksi, joka olet aina halunnut olla. Interaktiivinen valmennus valmentaa sekä sinua että kirjoitustaitojasi, jotta voit saada vihdoin kirjoittamiseen liittyvät tavoitteesi toteutettua. Valmennus toteutetaan verkon kautta ja kaikki sen materiaalit ovat käytössäsi 500 päivää.  Kysy lisää heippa@kirjoittajakoulu.fi.